>

Halaman

Ahad, 11 November 2012

Home » Makkah dan madinah paling terang di angkasa lepas.

Makkah dan madinah paling terang di angkasa lepas.

ASSALAMUALAIKUM

Hari ini aq merajinkan diri untuk membaca akhbar metro kerana dilanda kebosanan yg serius tahu?-.- well sedang aq baca tuh aq terbaca ruangan global yg serius membuatkan aq rasa bangga dngan islam :) sekaligus membuatkan aq berasa sngat bersyukur pada allah :') well kalian baca ruangan dibawah ini yer -->


RIYADH : Seorang angkasawan Russia semalam berkata, bandar suci Makkah dan Madinah adalah yang paling terang dan cantik apabila dilihat dari angkasa lepas.
Angkasawan berkenaan memberitahu demikian kepada pelajar Arab Saudi yang menyertai Program 
Persatuan Kembara Angkasa Lepas semalam.
"Ketika berada di angkasa lepas,kami tidak berdepan dengan masalah untuk merakam gambar bandar raya di bumi pada siang hari.
"Tetapi,sebelah malam,ia begitu rumit dan anda perlu menggunakan teknik khas.Namun,saya berjaya merakam gambar beberapa bandar waktu itu.
"Yang mengejutkan saya,ialah Makkah dan Madinah begitu terang berbanding bandar lain di seluruh dunia ketika waktu malam," kata angkasawan Anatoly Ivanishin.
Menurutnya,bandar lain tidak begitu jelas ketika itu tetapi pemandangan makkah dan madinah begitu menakjubkan dan tidak diduga.-AN

Klik campaign dibawah ini sekali-->

Sudah baca??sila like or komen:)

0 000 Pengomen Handalan:):

Catat Ulasan

SALAM:)
1)tinggalkan komen
2)follow
3)like sekali:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@HAK MILIK UDIN ANUAR